Vem är Karsten?

Mitt första blogginlägg ever, yeeeeaaaahhhh! Det var alltså Ersnt strålande idé att starta den här bloggen och jag är inte sen att haka på. Karin är namnet men i den här bloggen (och i min klass av någon jävla anledning) är jag Karsten.
Vad att säga om mig? Jag är en äkta nolifer som är besatt av facebook och One Tree Hill. Som Ernst redan har påpekat är helgerna till för att hänga med kompisar eller att dricka ett eller två glas vin för mycket, hehehe.

Finns inte så mycket mer att säga om mig, vill inte avslöja för mycket ifall en av våra 10000 läsare börjar stalka mig. Höhö.

Är det nu jag ska lägga in en seriös bild på mig själv? Neeee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0