vem är ernst ?

Frågan vi alla ställer oss ska nu äntligen besvaras. För att undvika alltför stor förvirring kan jag meddela att det tyvärr inte är Ernst Kirchsteiger utan en lite mer icke barfora variant vid namn Ellinor som nu tagit steget att börja blogga. Men utav min väninna Karsten lyder jag under namnet Ernst som ni säkert redan fått klart för er. Jag är en typisk artonåring som gillar svampplockning, pussel osv. Nej nu ljög jag. Snarare sitter jag precis som alla andra vid datorn eller tvn på tok för mycket när egentligen man har viktigare saker för sig, går i skolan, tränar, är med mina kära vänner eller dricker ett glas för mycket när helgen bjuder till. Och för att minska risken att det här låter som en kontaktannons kan jag meddela att min förhållandestatus är upptagen sedan ett år tilbaka med min Jimmy så jag söker ingen livskamrat.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0