ernst återkomst

Ursäkta att jag lyst med min frånvaro men jag har gjort mycket de senaste dagarna. Jag ska försöka dela med mig av det. Sen sist har jag ....


...färgat håret. Tanken var att utväxten skulle försvinna men nu syns den tydligare än någonsin eftersom den antog en annan färg än resten av håret.


...fixat naglarna för typ första gången i livet. Insåg dok problemet med att ta ur linserna med dessa.


...varit sjuk, och likaså Karsten. Så i veckan har jag inte sett skymten av henne.


Fått reda på att det blir vg i slutbetyg i kemi. Jag är överlycklig.
Fråga inte angående bilden. Jag gick lös i paint lite så nu vet ni hur jag skulle se ut i rött hår, lugg och lösögonfransar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0